w , ,

Sprawdź, jak za pomocą jedzenia redukować stres

Orzechy, wysypywane ze słoików.
unsplash.com

Weź garść orzechów każdego dnia

Często mówi się o tym, że orzechy pozytywnie wpływają na nasz organizm. Zwłaszcza na pamięć! Mają sprawiać, że o wiele szybciej się uczymy, więcej zapamiętujemy i jesteśmy lepiej skupieni. Okazuje się jednak, że orzechy mogą także redukować stres!

Wystarczy, że każdego dnia, do śniadania, zjemy garść pistacji, migdałów czy orzechów arachidowych. Zawarta w nich witamina B odpowiada w naszym organizmie za prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego.

Zobacz także:  Dlaczego nie jesz miodu? 20 niesamowitych właściwości miodu

Dzięki temu możliwe jest zapanowanie nad stanami nerwowymi, lękami czy zbyt emocjonalnymi reakcjami na stres. W orzechach znajduje się także duża ilość cennego potasu, wzmacniającego serce, obciążone stresem.

Dodatkowo, potas sprawia, że znacznie mniej odczuwamy zmęczenie, powstające w wyniku przewlekłego zdenerwowania.

Nerka.

8 sposobów na zdrowe nerki! Zacznij to robić, a Twoje ciało Ci podziękuje

Owoce na targu.

Owoce antyrakowe, które powinieneś jeść