w , ,

Sprawdź, jak za pomocą jedzenia redukować stres

Szpinak.
unsplash.com

Zaprzyjaźnij się ze szpinakiem

Choć szpinak nie ma zbyt wielu zwolenników, to warto pamiętać o tym, że jest to warzywo niezwykle zdrowe i warto sięgać po nie każdego dnia, by móc cieszyć się siłą, energią oraz dobrym samopoczuciem!

Jest on bogatym źródłem magnezu, pomagającego uniknąć depresji i lepiej radzić sobie w stresujących sytuacjach. Magnez pomaga także zmniejszyć nadpobudliwość komórek nerwowych, ponieważ uczestniczy w przemianie węglowodanów, białek i tłuszczy.

Jeśli zależy na na tym, by pozyskiwać magnez z wielu źródeł, to warto sięgnąć także po takie produkty, jak czerwona oraz biała fasola, banany, płatki owsiane, gorzka czekolada czy wysokiej jakości kakao! Warto też pamiętać, że kawa wypłukuje magnez z naszej krwi!

Jeśli ograniczymy jej spożywanie do jednej bądź dwóch filiżanek dziennie, to nie będziemy wypłukiwać dużych ilości magnezu z organizmu. Warto też pamiętać o tym, że lepiej przyswajać magnez z jedzenia niż kapsułek, ponieważ ten o wiele gorzej się wchłania.

Nerka.

8 sposobów na zdrowe nerki! Zacznij to robić, a Twoje ciało Ci podziękuje

Owoce na targu.

Owoce antyrakowe, które powinieneś jeść