w , ,

Rób to ćwiczenie każdego dnia i zobacz jak zmieni się Twoje ciało

Kobieta i mężczyzna podczas ćwiczeń.
menshealth.pl

Plank challenge – podejmij wyzwanie

Istnieje wiele różnych odmian wyzwania. Ta zaproponowana przez nas będzie świetna dla wszystkich – bez względu na wiek, wagę czy kondycję. Warto pamiętać jednak o tym, że jeśli mamy problemy z plecami czy kolanami, to przed rozpoczęciem ćwiczeń należy skonsultować się z lekarzem.

Pierwszy dzień wyzwania zaczynamy od 30 sekund w pozycji plank. Czynność powtarzamy dwa razy. Każdego kolejnego dnia, dodajemy 10 sekund. Za każdym razem po 7 dniach robimy przerwę – ósmego, szesnastego i dwudziestego czwartego dnia wyzwania.

Plank challenge powinniśmy skończyć, wykonując dwie serie planka, po około 5 minut każda. Choć początkowo może się wydawać, że jest to nieosiągalne, to z czasem dojdziemy do wprawy i poprawimy swoją kondycję.

Kobieta ze zgrabnymi pośladkami na plaży.

Jen Selter – zobacz jak ćwiczy właścicielka najlepiej ocenianego tyłka na świecie

Cukier w kształcie bałwanków.

Co się stanie z Twoim ciałem, jeśli odstawisz cukier? „Jak na detoksie od narkotyków”