w , ,

Rób to ćwiczenie każdego dnia i zobacz jak zmieni się Twoje ciało

Zdrowy posiłek.
unsplash.com

Pamiętaj o zdrowym odżywianiu i nawodnieniu organizmu

Aby faktycznie zauważyć efekty challengu, powinniśmy pamiętać o tym, by w jego trakcie dbać o swoje ciało – również poprzez odpowiednią dietę. Warto postawić na warzywa i owoce, eliminując jednocześnie szybkie, przetworzone jedzenie i słodycze.

Należy także pamiętać o piciu odpowiedniej ilości wody – bez dodatku cukru czy konserwantów. Jeśli sam smak wody nam nie odpowiada, to możemy dodać do niego nieco miodu, cytryny czy dowolnych owoców.

Dzięki diecie, efekty wyzwania będą bardziej zauważalne, a my od razu lepiej się poczujemy! Będziemy mieć więcej energii, chęci do działania, treningów i rozwijania swojego ciała oraz umysłu.

Kobieta ze zgrabnymi pośladkami na plaży.

Jen Selter – zobacz jak ćwiczy właścicielka najlepiej ocenianego tyłka na świecie

Cukier w kształcie bałwanków.

Co się stanie z Twoim ciałem, jeśli odstawisz cukier? „Jak na detoksie od narkotyków”