w

Jak skutecznie reklamować swoją firmę na wydarzeniach branżowych?

Jak skutecznie reklamować swoją firmę na wydarzeniach branżowych?

Wszelkie wydarzenia branżowe – targi, konferencje, eventy czy imprezy organizowane w siedzibie firmy – to doskonała okazja do wypromowania marki, produktu lub usługi. Mając na uwadze prestiżowy, a w niektórych przypadkach niemal uroczysty charakter takich wydarzeń, należy jasno stwierdzić, że oprawa wizualna przestrzeni handlowej/promocyjnej ma tu szczególnie duże znaczenie. W końcu każdy ma tylko jedną szansę na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia, a ten czynnik może przesądzić o nawiązaniu relacji handlowych, nie tylko na linii B2B, ale także B2C. Jakie działania warto podjąć, by reklama na wydarzeniu branżowym przyniosła oczekiwany efekt? Poniżej zamieszczamy kilka praktycznych wskazówek.

Grafika reklamowa sprawdza się nie tylko w przestrzeni zewnętrznej, ale także w pomieszczeniach. Każdy wystawca na targach, uczestnik konferencji czy organizator imprezy branżowej musi przecież zaprezentować swój produkt. Istotne jest, by taka prezentacja skutecznie przyciągała uwagę wszystkich zgromadzonych i wywoływała niezwykle pożądany w tym przypadku „efekt wow”. O takim rezultacie decyduje kunsztownie wykonana grafika, ale także atrakcyjny wizualnie system reklamowy.

Najlepsze narzędzia reklamowe na wydarzeniach branżowych

Jak najlepiej reklamować swoją firmę na wszelkich wydarzeniach branżowych? Jeżeli impreza ma charakter masowy i uczestniczy w niej wielu wystawców, podstawą jest atrakcyjne stoisko targowe. Ważna jest nie tylko jego forma, ale także każdy element w jego otoczeniu. Stoisko to przecież nie tylko zabudowa, ale także otaczające je systemy reklamowo-informacyjne, jak choćby ścianki reklamowe i ramy tekstylne.

Ścianki reklamowe, czyli systemy umożliwiające prezentację wielkoformatowej grafiki reklamowej, należą do najbardziej efektownych narzędzi wystawienniczych. Na targach i eventach, informują zgromadzonych o ofercie firmy i/lub zachęcają do podjęcia określonych działań, np. do odwiedzenie produktowego landing page’u. Przy okazji, tworzą spójną pod względem graficznym wizualizację i zwiększają świadomość marki. Warto podkreślić, że ścianka reklamowa dobrze sprawdza się nie tylko na targach, ale także na konferencjach i imprezach firmowych. Nie ma też żadnych przeciwwskazań przed tym, by uczynić z niej stały element dekoracyjny siedziby firmy.

Ramy tekstylne, nazywane też kasetonami, to kolejne niezwykle efektowne narzędzie reklamowe, które wykazuje dużą przydatność na wszelkich wydarzeniach branżowych. Już w formie niepodświetlonej prezentują się niezwykle atrakcyjne, a wzbogacone o wydajne podświetlenie wykonane w energooszczędnej technologii LED, wyglądają jeszcze efektowniej. Podobnie jak ścianka, rama tekstylna może być nośnikiem informacji graficznej i/lub tekstowej.

Wypada dodać, że oba systemy mają charakter mobilny. Nawet okazałą ściankę reklamową można szybko spakować do dedykowanego kufra i bez żadnego problemu dowieść na miejsce montażu w bagażniku samochodu osobowego. Złożenie konstrukcji zajmuje dosłownie kilka chwil, a uzyskany w ten sposób efekt z całą pewnością nie umknie niczyjej uwadze. 

Napisane przez Daniel

Student uczelni biznesowej, założyciel portalu Sztosowe.pl, pasjonat nauk przyrodniczych. Interesujący się zdrowym żywieniem, dbaniem o swoje ciało, sportem oraz psychologią. Autor licznych publikacji dotyczących zdrowia oraz urody.