w ,

O tej porze warto pić soki!

O której warto pić soki?

Ile pomysłów tyle przepisów. Soki warzywne, soki owocowe, mieszane. Można dodawać wiele składników, a o ich właściwościach rozprawiać godzinami. Mało kto jednak mówi, o jakiej porze należy po nie sięgać.

O której warto pić soki?
flickr.com
Zobacz także:  Problemy ze snem? Powodów może być kilka

O której warto pić soki?

Wszystko sprowadza się do jednostki. Niektórym picie soków na czczo może wyjść na dobre, innym zepsuć dzień. Należy sprawdzić, jak reaguje nasz przewód pokarmowy z taką wersją śniadania. Ponadto, inną ważną kwestią, którą należy rozważyć są leki. Nie wszystkie spełnią swoje działania w połączeniu z sokami. Gdy już rozwiąże się te dwie kwestia, pozostaje zadać pytanie, jakie soki wybierać rano?

Zobacz także:  Czy można łączyć pomidora z ogórkiem? Niewiele osób zna odpowiedź na to pytanie

Które soki wybrać?

Dla amatorów słodkich wersji tego posiłku, rano poleca się banany. Potas, magnez, witamina c a także kwas foliowy zawarty w tych owocach wspomaga pracę serca, poprawia koncentrację i wzmacnia odpornośc. Wybór ten może zwiększyć efektywność w pracy.
Ci którzy nie boją się szalonych połączeń, mogą sięgnąć po miks warzyw i owoców. Dostarczy to jeszcze większą dawkę wartości odżywczych.Na czczo nie zaleca się wybierać cytrusów. Są one najbardziej narażone na wchodzenie w interakcje z lekami i mogą powodować dolegliwości żołądkowe.

Zobacz także:  Jak zrobić herbatę z kombucha? Najzdrowsza herbata na świecie

Cukry proste?

Na wieczór nie warto sięgać po wersje owocowe, a zwłaszcza owoce, które zawierają dużą ilość cukru prostego, czyli fruktozy. Wariacje warzywne będą jednak lepszą opcją. Warto wybierać opcje o niskim indeksie glikemicznym a zarazem z wysoką zawartością cennych składników. Pomidory, marchewka, seler, papryka, buraki, pietruszka i zioła może okazać się idealnym zakończeniem dnia. Taka regeneracja na noc dostarczy wielu witamin i antyoksydantów.

Zobacz także:  Wiemy dlaczego zaczęto pić piwo

Nie pij soków przed snem

Soków, ani warzywnych ani owocowych nie warto pić tuż przed snem. Ostatni posiłek powinno spożywać się na dwie godziny przed pójściem spać, dlatego warto o tym pamiętać. Złe samopoczucie i problemy z zasypianiem to skutki, których lepiej unikać. Ponadto, fruktoza w tym czasie może znacznie bardziej odkładać się w postaci tkanki tłuszczowej.

Zobacz także:  Smalec gęsi na zmarszczki - jak zrobić i jak działa na włosy i cerę

Kiedy zakończy się pandemia koronawirusa?

Znamy sposób na zatrzymanie pandemii w przyszłości

Dlaczego warto być szczupłym?

7 powodów, dla których warto być szczupłym! Zobacz listę