w , ,

Sztuczki producentów żywności

Kilka babeczek z niebieskim kremem.
unsplash.com

Rozmiar ma znaczenie

Większość ludzi to wzrokowcy. Kupując chcemy wiedzieć, że dane opakowanie jest po brzegi wypełnione tym, co akurat chcemy mieć. Producenci żywności i tutaj mają swoje sztuczki, z których bez skrępowania korzystają.

Przykładowo, opakowania na hummus czy sałatkę teoretycznie są duże i wypełnione po brzegi produktem. Jeśli jednak bliżej się im przyjrzymy, to okaże się, że jest trochę inaczej.

Wszystko za sprawą specjalnych wypustek. Dzięki nim opakowanie wygląda, jakby w całości było wypełnione produktem. W rzeczywistości wcale tak nie jest, ponieważ jest ono mniejsze niż nam się wydaje.

Napisane przez Redakcja Sztosowe

Redakcja portalu zdrowotnego, skupia się na dostarczaniu rzetelnych i aktualnych informacji dotyczących szeroko pojętego zdrowia. Zespół tworzą pasjonaci i specjaliści z różnych dziedzin medycyny, dietetyki oraz psychologii, którzy łączą wiedzę naukową z praktycznymi poradami, aby wspierać czytelników w dążeniu do lepszego samopoczucia i zdrowego stylu życia. Dzięki zaangażowaniu w promowanie zdrowia publicznego i prewencji chorób, portal stał się cenionym źródłem inspiracji dla osób szukających sprawdzonych sposobów na poprawę jakości życia.