w , ,

Sztuczki producentów żywności

Para Młoda.
unsplash.com

Czuły punkt

Producenci żywności doskonale rozumieją, jakimi kategoriami się kierujemy podczas zakupów. Dzięki temu mogą wykorzystywać nasze czułe punkty po to, by osiągać swoje cele. Tak jest na przykład z rzeczami dla dzieci – są one niebotycznie drogie.

To dziwne, że sukienka dla dziecka kosztuje tyle samo, co dla dorosłego mimo, że używa się do jej wyprodukowania znacznie mniej materiału, prawda? Chodzi jednak o to, że rodzice i tak kupią tego rodzaju rzeczy, ponieważ będą chcieli dać dziecku wszystko, co najlepsze.

Podobnie jest z usługami ślubnymi. Piękna, szykowna sukienka na bal jest dostępna w cenie 500 złotych. Tymczasem podobna, ale biała, może kosztować nawet kilkanaście tysięcy. Wszystko dlatego, że nikt nie chce oszczędzać na tym wymarzonym dniu.

Zobacz także:  TOP10: najdziwniejsze restauracje świata

Napisane przez Redakcja Sztosowe

Redakcja portalu zdrowotnego, skupia się na dostarczaniu rzetelnych i aktualnych informacji dotyczących szeroko pojętego zdrowia. Zespół tworzą pasjonaci i specjaliści z różnych dziedzin medycyny, dietetyki oraz psychologii, którzy łączą wiedzę naukową z praktycznymi poradami, aby wspierać czytelników w dążeniu do lepszego samopoczucia i zdrowego stylu życia. Dzięki zaangażowaniu w promowanie zdrowia publicznego i prewencji chorób, portal stał się cenionym źródłem inspiracji dla osób szukających sprawdzonych sposobów na poprawę jakości życia.