w , ,

Rób to ćwiczenie każdego dnia i zobacz jak zmieni się Twoje ciało

Prawidłowe wykonanie planka.
pinterest.com

Jak prawidłowo przyjąć pozycję w plank challenge

Warto zdawać sobie sprawę z tego, że w całym wyzwaniu najważniejsza jest technika. Jeśli zależy nam na jędrnej i smukłej sylwetce, to należy pamiętać o prawidłowym ułożeniu ciała oraz o oddechu.

Aby dobrze zrobić plank, najpierw należy ustawić się w takiej pozycji, jak byśmy chcieli zrobić pompkę. Następnie opieramy ciało na przedramionach, choć możemy pozostać na rękach, zależy to od naszych preferencji. Ciężar ciała powinien być równomiernie rozłożony między dłonie bądź przedramiona i palce u stóp.

Zobacz także:  Czy jedzenie słodyczy powoduje cukrzycę - fakty i mity

Nie unosimy bioder i pośladków – całe ciało ma znajdować się w linii prostej. Aby to było możliwe, spinamy brzuch, pośladki oraz mięśnie ud. Staramy się też oddychać, napinając przy wdechu całe ciało.

Kobieta ze zgrabnymi pośladkami na plaży.

Jen Selter – zobacz jak ćwiczy właścicielka najlepiej ocenianego tyłka na świecie

Cukier w kształcie bałwanków.

Co się stanie z Twoim ciałem, jeśli odstawisz cukier? „Jak na detoksie od narkotyków”