w

17 znanych firm ukrywało to w swoim logo, nikt z nas tego nie zobaczył

17 znanych firm ukrywało to w swoim logo, nikt z nas tego nie zobaczył

13. Amazon

Na pierwszy rzut oka logo Amazon nie wydaje się być niczym specjalnym. Jedynym wyróżniającym się elementem jest pomarańczowa strzałka. Czy wskazuje ona na coś ważnego? Pomimo pozorów jest ona ważnym elementem logo, które zostało zaprojektowane z myślą o filozofii firmy. 

Pomarańczowa strzałka przypomina uśmiech, ponieważ firma chce, aby jej klienci byli zadowoleni. Strzałka jest również rozciągnięta między literami „A” i „Z”, co oznacza, że ​​firma sprzedaje absolutnie każdy produkt, jaki można sobie wyobrazić („od A do Z”).

Zobacz także:  Od euforii po agresję. Różne rodzaje alkoholu to różne emocje

Uważamy, że ukryte w logo zostało także inne znaczenie: firma od początku do końca dba o jak najlepszą obsługę klienta. 

Napisane przez Redakcja Sztosowe

Redakcja portalu zdrowotnego, skupia się na dostarczaniu rzetelnych i aktualnych informacji dotyczących szeroko pojętego zdrowia. Zespół tworzą pasjonaci i specjaliści z różnych dziedzin medycyny, dietetyki oraz psychologii, którzy łączą wiedzę naukową z praktycznymi poradami, aby wspierać czytelników w dążeniu do lepszego samopoczucia i zdrowego stylu życia. Dzięki zaangażowaniu w promowanie zdrowia publicznego i prewencji chorób, portal stał się cenionym źródłem inspiracji dla osób szukających sprawdzonych sposobów na poprawę jakości życia.