w , ,

O poranku lepiej nie odbieraj wiadomości

Pracownik podczas pracy na komputerze.
unsplash.com

Wyniki ankiet

Łącznie zgromadzono ponad 940 porannych oraz 840 popołudniowych ankiet, które jasno wskazywały, kiedy pracownik jest najbardziej złośliwy. Służbowe wiadomości miały niegrzeczny charakter, gdy pracownik cierpiał na niedobór snu.

Im bardziej pracownik był zmęczony i niewyspany, tym bardziej nieuprzejmy był w stosunku do innych osób. Trudniej było mu kontrolować własne emocje. Wskazano również najczęstsze sytuacje, do których dochodziło w ramach cybernieuprzejmości.

Zobacz także:  Ta dieta zapewni Ci długowieczność. Sprawdź, co jeść, żeby żyć długo!

Najczęściej pracownicy ignorowali informacje o tym, że ktoś prosił ich o zaplanowanie spotkania służbowego lub wyrażali niezbyt przychylne informacje na temat swoich współpracowników za pomocą poczty elektronicznej.

Napisane przez Redakcja Sztosowe

Redakcja portalu zdrowotnego, skupia się na dostarczaniu rzetelnych i aktualnych informacji dotyczących szeroko pojętego zdrowia. Zespół tworzą pasjonaci i specjaliści z różnych dziedzin medycyny, dietetyki oraz psychologii, którzy łączą wiedzę naukową z praktycznymi poradami, aby wspierać czytelników w dążeniu do lepszego samopoczucia i zdrowego stylu życia. Dzięki zaangażowaniu w promowanie zdrowia publicznego i prewencji chorób, portal stał się cenionym źródłem inspiracji dla osób szukających sprawdzonych sposobów na poprawę jakości życia.