w ,

Zdrowe i szybkie śniadanie do pracy

Jogurt

Przygotowanie zdrowego śniadania do pracy nie musi zajmować ci całego poranka lub poprzedniego wieczoru. Wystarczy mieć pod ręką kilka składników, aby w pracy cieszyć się smaczną, lekkostrawną przekąską, która pozwoli ci doczekać obiadu bez skurczonego z głodu żołądka.

Kanapki z pieczonym burakiem, serkiem kozim i rukolą.

Pełnoziarnistą bułkę smarujemy kozim twarożkiem. Kładziemy garść rukoli, kilka plastrów pieczonego lub gotowanego buraka, na to jeszcze kilka liści rukoli. Zawijamy w papier i idziemy do pracy z naszą zdrową przekąską.

bread-3642446_640

Hummus z warzywami.

Wrzucamy do blendera gotowane ziarna ciecierzycy, kilka łyżek tahini, szczyptę soli, sok z połowy cytryny, kilka listków pietruszki i ewentualnie ząbek czosnku ( jeśli w pracy mamy ważne spotkania lub pracujemy blisko innych osób, czosnek warto pominąć). Blendujemy dodając kilka łyżek zimnej wody do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Kroimy w paseczki ogórka i paprykę. Pakujemy do pojemniczków i zabieramy przekąskę do pracy.

breakfast-1804457_640-1

Owsianka z bakaliami i owocami.

Kilka łyżek płatków owsianych mieszamy z ulubionymi orzechami i zalewamy na noc zimną wodą. Rano odcedzamy, wkładamy do miseczki, dodajemy garść sezonowych owoców i łyżkę miodu oraz jogurtu. Śniadanie zdrowe, szybkie i pyszne jak deser!

muesli-2074030_640

Sałatka z kuskusu z warzywami.

Kilka łyżek kuskusu zalewamy gorącą wodą i przykrywamy do napęcznienia. Kroimy w kostkę warzywa: pomidory, ogórka, paprykę i natkę pietruszki, kolendrę lub miętę. Odkrywamy kuskus, rozluźniamy kaszę widelcem, aby stała się puszysta. Dodajemy warzywa, szczyptę soli, pieprzu i kropimy oliwą. Sycące i zdrowe śniadanie do pracy jest gotowe do wyjścia.

couscous-1112012_640

Zdrowe śniadanie na lato: arbuz z twarożkiem waniliowym.

Kawałek arbuza kroimy w kawałki lub w słupki. W osobnym kubeczku przygotowujemy twarożek homogenizowany: dosypujemy łyżeczkę cukru, miodu lub słodzika, kilka kropel ekstraktu waniliowego, mieszamy i pakujemy pojemniczki do torebki.

arbuz

Sałatka owocowa z orzechami.

Kroimy w dużą kostkę ulubione owoce sezonowe lub korzystamy z owoców jagodowych: truskawek, borówek, malin. Siekamy na desce garść ulubionych orzechów lub migdałów. Wkładamy owoce do pojemniczka, posypujemy orzechami. Śniadanie gotowe.

sałatka owocowa

Zielone smoothie.

Garść szpinaku, obrane kiwi, kawałki ananasa, banana, awokado i sok z cytryny umieszczamy w blenderze. Miksujemy i przelewamy bo ulubionego kubka z przykrywką. Zdrowe zielone smoothie wędruje z nami do pracy.

zielone smoothie

Czarne smoothie.

Pół szklanki soku z buraka, garść borówek i garść jeżyn lub czarnych porzeczek blendujemy z łyżką miodu i sokiem z połowy cytryny. Takiemu koktajlowi nikt się nie oprze!

prysznic

Co jest lepsze dla Twojej skóry? Prysznic rano czy wieczorem?

Spanie

Jak obliczyć, ile godzin powinno się spać?